Tack och Hej!

Nu vill jag ha lite förnyelse!

http://zandrae.devote.se/

TISDAG



I dag är allt vädret märkligt, jag gick till jobbet i strålande sol, åt lunch till mörket och ösregn och nu spricket det upp igen. Mitt halsont har inte velat släppa än och i dag är huvudet ännu tyngre och jag är kokhet till och från. Helst skulle jag bädda ner mig framför SATC och inte gå upp förrän i morgon, men icke, nu biter jag ihop och väntar på att klockan ska slå 18.

Ha en fin dag!
PUSS

20110802

Dance like no one is watching
Sing like no one i listening
Love like you never been hurt
Live like heaven is on earth


FÖRSTA AUGUSTI

Vart har juli tagit vägen? Att den gått så fort måste bero på att det varit en mycket bra månad :) Veckan på Mallorca och födelsedagshelgen var absolut det bästa!
Jag hade alltså en grym helg! Kalas fredag, lördag, söndag och vädret var strålande alla dagarna. På lördagskvällen hann jag även med en utgång med min bästa Linnéa. Tack för det! Och ett extra tack för alla super fina presenter!

När jag vaknade i morse hade min kropp bestämt sig för att det var dags att bli lite krasslig, halsen gör ont, huvudet är tungt och jag svettas och fryser om vartannat. Jag håller tummarna för att det inte blir värre än såhär! Jag ska snart gå hem och kurera mig med tacos, nötter, te och massa mys!


RSS 2.0