23:e December

De senaste 4 dagarna har jag spenderat i mitt Degerfors. Jag har ägnat alla tid åt familjen och bara trivts. Såklart en hel del tid med syskonbarnen :) Inger ger glädje som dom!
Dom kommer förmodligen förgylla morgondagen också, vad vore en julafton utan barnens väntan på tomten och deras lycka när han kommer. Det är det bästa!

För tillfället trivs jag väldigt bra här hemma, Borås är bäst, men några veckor med bara familjen och allmänt lugn kan sitta på sin plats :) 
Men såklart ska jag inte bara vara med familjen, i övermorgon får jag äntligen träffa alla mina pinglor som jag saknar så mycket! Tanken en juldag med alla samlade får mej nästa lite tårögd :P Det kommer bli så roligt, ett otroligt kärt återseende väntar! <3

GOD JUL!

+Jennie
The loves of my life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0