Jullov!

Jag har gjort min första termin på högskolan! Jag kan inte fatta de, det har gått så otroligt fort! Hösten har varit grymt bra verkligen och jag har inte för en sekund ångrat att jag började plugga direkt, och att jag valde Borås, mitt bästa val :) Att jag har fått så söta vänner som förgyller min vardag är såklart det bästa! Tack tack tack för att ni är så bra :) <3

Idag ska jag tvätta och städa lite, i morgon hjälpa mikaela att flytta och packa allt som ska med hem. På lördag morgon åker vi! :D För första gången längtar jag till Degerfors. Mest till familjen såklart, men lite till Degerfors med. Jag kan knappt tro det själv men det har sin charm trots allt :)


There's something about Christmas time
Something about Christmas time
That makes you wish it was Christmas everyday

To see the joy in the children's eyes
The way that the old folks smile
Says that Christmas will never go away

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0