Som så många gånger förut..

Det är andra advent och jul närmar sej, nästan lite för fort. Men det ska bli kul att komma hem till familjen ettag :)
Jul är det mysigaste som finns, jag längtar! Jag längtar efter pappas knäck, mammas köttbullar, julgranen med dumleklubbor, min julstrumpa och mina syskonbarn som är det allra allra bästa som finns!

Hur liten är inte världen? I går när vi knallade runt på stan så mötte vi min gamla klasskompis, ganska kul att möta någon man känner sådär faktiskt :) Hon befann sej även på X&Y på kvällen, precis som vi. Lyckad kväll! Något sådant iallafall..

Nu ska min söndag försätta med två tända ljus och bakishäng med Mikaela :)

Puss Hej!


He's never enough
And still he's more than I can take

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0