The loves of my life

I morgon är det nyårsafton. 2008 är snart slut, och vilket år det har varit! Jag är inte lika bra som Jonna på att sätta ord på allt så jag tänker inte ens försöka. Varav jag sammanfattade vårt grymma år med bilder istället :)
Men lite då, det har varit kalas! 2008 var verkligen året då allt hände! Några av guldkornen var såklart alla utekvällar och myskvällar med världens bästa brudar. Och det allra största! STUDENTEN och allt som hörde den till med en galen och helt underbar vecka i Ayia Napa, bal, studentpepp och fixande. Min flytt till Borås var också ganska stort då, det som kunnat gå helt fel men blev perfekt!
Inget av det hade såklart blivit i närheten av så bra om det inte hade varit för världens bästa vänner! The loves of my life!

Jag är säker på att 2009 också kommer bli ett kanonår! Paris, fortsatta bravader i Borås med världens bästa granne och en och annan tripp till Norge och Stockholm.

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0