Five days to go

Om 5 dagar åker jag hem till Degerfors. Jag längtar så mycket nu! Jag saknar min familj som är så otroligt jävka bra, alla, alla 9. Min stora bästa familj! :)
Men såklart ska vi trivas den sista veckan tillsammans i Borås :)
I morgon ska jag städa och fixa lite med packning och så för sen väntar två heldagar i skolan och fredag Mikaelas flytt.
Ganska bra att vara sysselsatt när man väntar på något, så tiden går :)

Helgen bjöd som de flesta andra på en rad trevliga stunder, bland annat en utgång som så här i efterhand kan bidra till en del skratt :P Jag var också på min första hockeymatch! Vi var ganska glada över våra gästkort som gav gratis fika. Förutom att stolarna gjorde hål på min jacka så var det en trevlig stund :)



Could I forget the look that tells me that you want me?
The kiss that always makes it hard to breathe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0