Winter wonderland

Det är snö och det är så mysigt!
Vi har fått en julgran på gården, vilket också höjer mysfaktorn ganska så rejält :)
En vecka kvar innan hemfärd, jag längtar! Jag längtar efter världens bästa syskonbarn galet mycket! Och min kära mamma, myskvällar med nån halvkass film som jag tvingat henne att se :)
Men jag trivs såklart här också med mina sweeties :) Och när vi kommer tillbaka efter jul bor Mikaela i samma hus som jag, i samma trappa som jag :D Finns bara en trappa men ändå, fatta vad bra det är! :P Vi kommer ha så grymt kul! Jag kommer sakna henne över jul! Hon gör min vardag värd! <3

Puss Hej!


Som salt och peppar, tajta som fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0