Födelsedagsmiddag + utgång

Goodmorning sunshine!
Gårdagen blev riktigt lyckad! Under dagen var planen att sitta i skolan och plugga, det gick kanske inte riktigt så bra som det var tänkt eftersom motivationen saknades och jag var trött :P Kvällen gick däremot mer enligt planen. Eftersom Louise fyllde år i onsdag så för att fira det käkade vi på Harrys och gick sedan vidare till XoY. Mycket trevlig kväll, tack för det! :)

Idag blir det bl.a. modevisning ocg Idolmys :) I morgon ska jag ta med mej Mikaela på fotbollscup, hon måste inse vilket otoligt smart fenomen det är ;) På söndag kommer min kära mamma och moster och hälsar på mej, vilket såklart ska bli mycket trevligt! :)
Min helg kommer bli bra! Det gör ju inte nått heller att jag är ledig hela nästa vecka :D



Such a beautiful disaster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0