Goodmorning sunshine!


Ganska bra start på dagen måste jag säga, läste precis att det kommer en uppföljare av Sex and the city :) Dock inte än på ettag men jag längtar redan! Min absoluta favoritfilm :)

Idag är det fredag. Jag gillar verkligen fredagar :) Allt känns aningen roligare :P
För övrigt är jag ganska trött, jag har sovit bra och länge men jag tror att Degerfors gör mej trött av någon anledning :P Idag kommer första halvan av dagen bestå av plugg, andra halvan shopping med mamma och ikväll blir det Idol och mys.  I morgon blit det kalas, och sedan en tågresa hem till Borås :) Jag längtar! Jag längtar efter Borås, min lägenhet, alla mina saker, mina friends och deej!

Have a nice day babes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0