I smiled and said

it´s all about you!

Godkväll!
Livet i Degerfors leker, men åå vad jag saknar mitt Borås! Men lugn bara lugn, jag är snart tillbaka. Jag tar för givet att saknaden är ömsesidig.
Gårdagen/dagen med Jonna var inget annat än trevlig :) Tiden räckte inte riktitg till till allt som fanns att berätta om, men snart gör jag ett besök i Jesheim, och även i Stockholm hos min bästa Linnéa eftersom jag upptäckte att det inte alls är så dyrt som jag trodde med tågbiljett dit :)
På lördag åker jag hem igen, och Degerfors får inte ha åkt ut ur cupen! Men de är la ingen chans va? På söndag hoppas jag på sällskap i hallen av Louise, det var alldeles för längesen vi sågs :(

Nu blev det natt. Sweet dreams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0