På lördag på lördag

Det regnar och är allmänt trist men mitt humör kunde inte vara bättre! JAG SKA TRÄFFA LINNÉA PÅ LÖRDAG! :D Planen var inte alls att åka till Degerfors nu men när min kära pappa hörde hur gärna jag ville komma hem och träffa henne när hon är hemma så fixade han det :) Tack tack tack!
Det kommer bli grymt, jag längtar nästan som ett litet barn längtar till julafton :P Okej, kan låta överdrivet, men hon är världens bästa vän som jag aldrig träffar och saknar så sjukt mycket!
Såklart ska vi besöka vårt tidigare andra hem Statt ;) Vilket även några av våra favoritkillar också tänkte göra som jag såklart också saknar. Can´t wait!
Helgen kommer att avslutas jätte bra också ju eftersom när jag kommer tillbaka hit på söndag har Mikaela kommit hem! :D
Förtillfället kunde saker inte vara bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0