It´s you!

Ibland har jag inte otur. Till helgen spelas det fotbolls cup hemma i Borås, bl.a. Crille och Johan kommer vara där, kommer jag vara där? Nej! Jäkla oflyt alltså :P Men med lite tur går dom vidare så jag kan titta lördag kväll och söndag :)
IDAG KOMMER JONNA! :D Innan det ska jag hälsa på världens sötaste Gabriel. I´t gonna be a great day! Och förhoppningsvis kommer snart Linnéa och hälsar på mig :) Jag saknar henne otroligt mycket! Jag behöver besök under dom kommande veckorna när Mikaela är i Thailand :P Men det går fort, och när hon kommer hem är det inte lång kvar till hon flyttar.. till mitt hus :D Det kommer bli grymt! Det kommer bli en allmänt bra vinter, det är jag säker på :)  

Puss Hej!


I won´t let you down I won´t let you down I won´t let you down You won´t let me down I won´t let you down


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0