We will still be friends forever

Ibland är söndag en underskattad dag. Oftast kan den vara ganska sen men ibland riktigt skön, ligga i soffan o kolla på riktigt bra serier kan vara värt.
Ganska mycket tid av helgen har ägnats åt att prata med Linnéa, jag saknar henne verkligen för hon  är världens bästa vän!
En vecka kvar till Mikaela kommer hem, can´t wait! Hon är min vardag här och jag behöver henne.
I morgon väntar Materiallära, vilket ska bli mycket intressant :)
Njut av söndagkvällen! Det ska jag göra med någon riktigt bra och töntig fillm :)

Puss!




Det finns personer som verkligen blir speciella, man vet egentligen inte varför och ingen riktigt förstår vad man ser i dem men det finns något där, en känsla som man inte kan få av någon annan, iallafall inte lika bra. Kan sånna personer någonsin ersättas? Förmodligen, när man väl hittar någon annan som kan ge en lika bra känsla. Det är ingen vanlig känsla, det är något helt annorlunda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0