glädje

Jag är ledig i 5 dagar! Så otroligt skönt efter ganska lite vila den senaste tiden.
Min helg innehöll en massa jobb, vilket gjorde mej trött, och en riktigt lyckad utekväll! Den gjorde mej såklart ännu tröttare men det var det värt :)

Jag är hemma i Degerfors :) Såklart är det tråkigt att åka ifrån mina söta i Borås men skönt att vara hemma. Min Degerforsvistelse har visat sig bli ännu bättre än jag trodde. Jag trodde inte jag skulle hinna träffa några av dom bästa som kommer hem i helgen, sen visar det sig att jag hinner träffa Jonna och Jossan och sen visar det sig att jag hinner träffa Linnéa också. Det är sann glädje!!
Något kanske lite mindre viktigt men som också gjorde mej otroligt glad var att Degerfors spelar din hemma premiär i morgon, och jag kan vara där! Det låter nog för många som en skit sak, men tänkt för att det är det faktiskt inte :)

Nu väntar en myskväll med långpromenad och Desperate Houswives med mamma.



Kommentarer
Postat av: AnnaIda

Sööt du är då, hemmapremiären måste vara nästintill helig för dig :)

Tvekar inte en sekund på att din helg blir helt otroligt! Ha det så bra hemma så ses vi till veckan igen <3

2009-04-28 @ 20:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0