truelove

Tillbaka i Borås. Min påskhelg var bra, riktigt bra! Massa mys med familjen och några av dom allra bästa.
Ett otroligt värt ögonblick var när jag och Linnéa knallade in hos Marie för lite förfest, och Jonna sitter i hennes soffa! Jag har inte träffat henne på ungefär 3 månader så gissa hur glad jag blev, glädjetårarna gick inte att hålla tillbaka.

Nu väntar en ganska kort vecka med tre dagar skola, en hel dag och två halvdagar. Känns helt okej :) Måste ta tag i lite plugg också, men varvat med trevligheter blir det nog inga problem :) Förhoppningsvis väljer solen att titta fram, de skulle göra mej glad, ännu gladare!


lovelovelovelove

Kommentarer
Postat av: Jonna

big LOVE LOVE !

2009-04-14 @ 01:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0