what it takes to go on without a doubt

Eftermiddagen i skolan var lite seg, men jag tror absolut att labbarna kommer bli roliga ändå :) Ikväll väntar lite packning och mys :) I morgon börjar jag jobba 9.30, slutar 15.00 och sätter mej på tåget mot Degerfors 16.00. Jag längtar såå himla mycket! Det kommer bli en rolig helg :) No place like home, eller hur :)
Ibland kan jag fortfarande ha svårt att förstå att Borås faktiskt är mitt hem nu. Ibland känner jag mej jätte hemma, ibland inte. Men jag antar att det tar lite mer än 7 månader innan man verkligen känner att en ny stad är hemma. Men en sak som är säker är att jag kunde knappast träffat bättre människor, mina vänner är jätte super bra!  Anna, Louise, Mikaela och Sandra gör min vardag bra, ni är guld värda! <3

Kommentarer
Postat av: Annaida

Jag har också svårt att fatta att vi faktiskt bor i Borås. Jag tror aldrig man vänjer sig helt vid det trots att man trivs :)

Du är guld värd!<3

Hoppas du har mysigt nuu ;)

2009-04-07 @ 21:19:49
URL: http://annaida.blogg.se/
Postat av: mikaaa

Tack desamma honey.

2009-04-09 @ 21:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0