but I do love you

Min dag har varit ganska innehållsrik men gått så otroligt fort! På gott eller ont? Jag vet inte.. Jag hade önskat att jag fått en längre stund med mamma & pappa men i övrigt så spelar det väl ingen större roll.
Detta är min andra lugna lördags kväll på rad. Det känns nästan lite konstigt, men ändå väldigt skönt.

Nu ska jag avsluta min dag med 17 again och ett par SATC ansnitt.
Godnatt!


I'm missing you
Even though you're right here by my side
Cause lately it seems
The distance between us is growing too wide

I'm so afraid that you're saying it's over
It's the last thing that I wanna hear

But if your heart's not in it, for real...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0