en lång kort dag


Att mina blogginlägg varit betydligt värre den här veckan är troligen ett bra tecken, med tanke på mina tentor alltså. Men nu har jag mer eller mindre gett upp, jag ska läsa lite till ikväll men inte alls mycket. Det får gå som det går helt enkelt. Förmodligen kommer det vara lättare att göra om den när jag är inne i rutinerna igen. Ja, jag berarar alltså att jag inte kommer klara den.
Hur som helst blev dagen inte riktigt som planerat men betydligt trevligare. Klockan ett mötte jag upp min kära vän Louise för lunch och sedan blev det lite plugg varvat med vändor på stan.

Nu vill jag bara att tentan ska var över så jag kna vara heelt ledig fram till måndag! Förutom mammas & pappas besök i helgen finns ännu inga planer. Jag är sugen på utgång samtidigt som jag verkligen skulle behöva vila. Tiden får utvisa vilket helt enkelt :) Allra mest skulle jag vilja ha en helg med mina allra bästa vänner, något som dock inte kommer hända. Jag får helt enkelt spendera tiden med mina söta här, som också är himlans bra :)

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN BÄSTA JOSSAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0