har sommaren kommit tillbaka?

Jo men här i Stockholm tror jag bestämt den har gjort det faktiskt :)
Linnéa är på jobbet och jag ska ha pluggdag. Verkligen roligt när solen strålar.. Men min plan är såhär: Läsa en timma, springa ner till H&M och köpa ett linne, laga lunch och sedan plugga tills Linnéa kommer hem. Det blir nog ganska lagom tror jag. Man kan ju inte gå in allt för hårt såhär första dagen..
Vad vi hittar på ikväll är lite oklart, men om värdet håller i sig blir der garanterat mys på något fint ställe :)

Igår då, vi gick på bio och såg Sommaren med Göra. Den var hysteriskt rolig! För alla som gillar Hey Baberiba gänget kan jag varmt rekomendera den :)

Nej ni mina vänner nu ska jag hoppa in i duschen och sätta igång med dagen.
Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0