I can´t live with or without you..



Om ungefär fyra timmar lämnar jag Degerfors och min älskade familj för den här gången. Detta med otroligt blandade känslor.. Jag vill tillbaka för jag vill vara där, men här känns ändå allt på nått sätt så.. skyddat? Jag vet inte, men ibland känns det som att om jag är hemma kan inget dåligt hända. Jag vet såklart att det absolut inte är sant, jag är bara lite längre bort från det.. 

Jag hoppas såklart på en bra vecka! På tisdag, eller onsdag?, börjar Affärsjuridiken och jag ser fram emot det. Jag kanske inte ska ha så höga förväntingar, men jag tror det kommer bli riktigt intressant. Denna vecka är Louise tillbaka också och det är mycket positivt :) 

Nu ska jag ta vara på mina sista timmar med familjen för den här gången.
Puss! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0