I don´t love you all day every day but yes, every dag

Efter en alldeles för seg start på dagen sitter jag nu och äter lunch. Jag hade ställt klockan på 10 och kom upp 11. Ganska slött av mig men jag var faktiskt väldigt trött efter gårdagens hårda fetsande.. hmm.. eller nja! Hur som helst, väl uppe ägnade jag mig åt två timmars insentivplugg. Eftersom Martin sov och jag inte ville väcka honom så hade jag inte så mycket annat att göra. Alltså var det där med att ha ett sovande sällskap ganska bra när man ska plugga, kan ha vart min bästa strategi hittils faktiskt :)
Nu ska alltså resten av dagen ägnas åt plugg vilket jag inte tror förvånar någon. Några pauser för tvn ska jag såklart klämma in men annars ser nog dagen ganska grå ut. Men, snart är de över :D

Det är när man får sms som detta men känner hur avundsjukan nästan färgar en grön! 
Oh my good! Måste bara berätta vem som kom genom slussen förut. Ingen mindre än självaste Josh Hartnett.

Kommentarer
Postat av: Josefine

hehe våran gamla ungdomskärlek.. kände att jag bara var tvungen att berätta om min otroliga upplevelse! =)

2009-08-16 @ 20:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0