I´ll be you dream I´ll be your wish I´ll be your hope I´ll be your love I´ll be everything that you need


Hemma! Jag tror inte jag nehöver påpeka särskillt myckad vad glad jag är att vara hemma.
I går åkte jag till Saga & Liam för att sedan göra ett stopp hos Gabriel innan jag åkte och klippte mig. Efter det blev det film med en kär vän och sedan stupade jag i sängen. Efter en natts ganska dålig sömn är jag fortfarande trött men dagen kommer bli lugn. Bara mys med mina tre underbaringar.
Innan de dimper in runt sådär ett, två i eftermiddag ska jag plugga lite. Och vet ni? Det känns inte jobbigt alls :) Förmodligen eftersom jag vet att om jag bara fortsätter plugga nån timma varje dag behöver jag aldrig mer panikplugga.

Ha en fin fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0