I may have failed but I have loved you from the start

Det är över! Jag är ledig! En underbar känsla faktiskt. Fyra helt fria dagar innan skolan börjar kan vara välbehövligt. Mina planer är väldigt oklara och det är väldigt skönt. De enda planerna såhär långt är lite jobbsökande i morgon och mamma & pappas besök på lördag.

Som säker inte förvånar någon är jag riktigt trött efter dagens tenta, helt slut! Efter en mysig fika med Mikaela och Sandra har jag näst intill inte rest mig ur soffan. Största delen av eftermiddagen har jag ägnat åt SATC, med undantag för timman när Martin tittade förbi. Jag måste nämligen alltid stänga av, det är definitivt inte en populär serie hos honom. Konstigt..

Med tanke på  min trötthet får det bli allt för idag!
Puss hej sweeties

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0