I will not let this fall apart

Idag har Borås bjudit på sommarväder! Jag låg någon timme i solen men sen blev det lite för jobbigt, jag hatar att vara förkyld på sommaren!
Den kommande helgen ser ut att bli riktigt lugn och det är nog precis vad jag kan behöva. Ikväll blir det lite grillning med Mikaela och senare ska jag bara ligga i soffan, kolla SATC och äta något gott. Morgondagens planer är lite oklara, kanske Ikea och kanske utgång. Men allt beror helt på hur jag mår. Förhoppningsvis bättre :) Och förhoppningsvis kommer min helg även innehålla mys med min söta!

Det var allt, puss hej!

this is my now and I´m breathing in the moment
as I look I can´t belive the love I see
my fears behind me gone are my shadows and doubt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0