it´s all about the shoes

Jag tror verkligen inte att det är bra att gå upp tidigt. Inte för mig iallfall. Jag somnade i hyfsad tid igår men ändå har jag varit trött och haft huvudvärk hela dagen. Jag är helt övertygad om att det är helt och hållet den tidiga morgonens fel.
Hur som helst så har dagen varit trevlig. Lunch med tjejerna stod på schemat och förutom att Louise saknades var det väldigt trevligt. Så kul att se dom igen :)
Nu ska jag gräva ner mig i dom nedrans väveriböckerna igen.. gissa hur less jag är på det. Hur tentorna än går längtar jag otroligt mycket till onsdag eftermiddag!


Titta! Dom är såå fina! Gissa om jag måste ha dom!

Kommentarer
Postat av: L

Jätte fiina

2009-08-13 @ 20:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0