jag får lixom ingen ordning..

Jag visste det redan, men har nu fått det bekräftat igen, man kan gå upp alldeles för tidigt! Eftersom jag skulle vara någonstans kl 9 idag klev jag upp 07.30. 9.30 var jag hemma igen, påklädd, sminkad och allt det där. Och vad sjutton gör man då? Det är lixom för tidigt för allting, men försent för att gå och lägga sig igen om man ska till skolan kl 13. Som säkert ät ganska underförstått har jag alltså i princip inte gjort något. Föruom att hälsa på Stella en liten sväng så har jag bara suttit och slösat bort tiden. Jag kunde både ha tvättat och pluggat men jag är ingen morgonmänniska och var i och med det alldeles för trött för något av ovanståeende alternativ.

Nu börjar klockan tack och lov att ticka på och om en inte allt för lång stund ska jag fixa lite lunch innan en föreläsning i Färg och beredning väntar.

Och förövrigt så har granen över förmodligen lämnat sin lägenhet. Hur vet jag det? Hunden skäller konstant!

Ha en fin dag!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0