jag ger dig min morgon


Eftersom jag var ute igår kan jag inte riktigt påså att det känns som tisdag idag, snarare fredag. Men iallfall, kvällen blev lyckad, ganska lugn, trevlig och runt ett kom jag hem och somnade som ett barn. Trots ett ganska bra antal timmars sömn är jag trött. Att grannens hund valde att skälla oavbrutet i en lite för lång stund vid 8 imorse har nog inte gjort mig piggare..
Efter ett SATC avsnitt ska jag försöka ta mig in i duschen, fixa lite lunch för att sedan gå ner på stan och inhandla block och diverse förnödenheter inför terminen. I eftermiddag ska jag sätta igång med pluggandet. Konstigt nog ska det faktiskt bli lite roligt. Det fakum att vi ska lära oss en rad engenska ord gör det hela lite roligare, precis som glosor på den gamla hederliga gymnasietiden :)

Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0