jag ska ge dig bättre dagar

Jag borde verkligen plugga, men när man är trött, förkyld och allmänt seg blir de ännu svårare än vanligt. Men min plan var faktiskt inte att plugga hela dagen idag så jag har lång tid kvar att hinna med det jag tänkt.
Än så länge har min dag inte innehållit särskillt mycket. Men ändå något roligt. Jag mötte Mikaela i trappan, och eftersom jag inte sett henne sen juni så var det såklart väldigt roligt :) Mitt hus har börjar bli lite väl tomt, det är skönt att hon är tillbaka :)
Och anledningen till att jag var ute i trappan var att jag hade varit nere o hämtat ett paket från Zoovillage. Paketet var stort, runt, lätt och innehöll en väldigt stor basketboll som Linnéas söta arbetskompis vann till mej på Grönan :) Gissa om han som jobbade på utläningsstället kollade konstigt på mig :P

Förutom lite plugg under eftermiddagen så tror jag det kan bli en trevlig dag. Kvällen ska nämligen spenderas nere på stan med Mikaela och Malin :)

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN VÄRLDENS BÄSTA LINNÉA! <3

Kommentarer
Postat av: L

Tack tack <3

2009-08-06 @ 15:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0