så mycket för att gå upp tidigt..

Idag skulle jag som sagt kliva upp klockan 8 för att hinna allt som måste hinnas, duktig som jag är gick jag därför o la mig kl 23 igår och ställde klockan på 07.50 med tanken att kunna snooza ett par gånget. Klockan ringde, klockan ringde igen, och igen och igen och helt plötsligt var klockan nio. Eftersom jag då var tvungen att kliva upp stängde jag av den, och vad gör jag? Somnar om och vaknar en timma senare! Jaja, det ska nog gå ändå.. Nu får jag alltså sätta fast, först på schemat står dusch och sen knalla upp och hämta paketet från H&M som skickas tillbaka i morgon. Det där med jobbsökande får nog vänta en dag till iallafall..

And I'd never make it through without you around
No I'd never make it through without you around


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0