shopping/förseningar/skratt

Efter en väldigt lång, men otroligt trevlig/mysig/rolig dag sitter jag i sängen och har ingen som helst plan på att göra någon form av anstränging under resten av kvällen.
Dagen i Karlstad blev väldigt lyckad och jag fick med mig en hel del hem :)
Som sagt var dagen i Karlstad väldigt bra men inget är ju perfekt.. När vi hade satt oss på tåget för hemfärd ropas det ut i högtalarna att ett träd fallit över en ledning utanför Karlstad så tåget kan inte åka. Efter en ganska lång stunds väntan fick vi hoppa på en buss till Kristinehamn. Därifrån fick vi åka tåg till Degerfors, dock efter en väldigt lång stunds väntan. En resa som vanligtvis tar ungefär 30 minuter tog nu två timmar. TVÅ TIMMAR! Såklart blev vi allt tröttare och allt mer hungriga men det känndes nästan mer lägligt att skratta än att gråta åt situationen. Den mycket stressade personalen och tjejen som glömt sin resväska och sprang allt vad hon kunde efter fel buss var trots allt ganska underhållande.

Helgen hemma har som vanligt varit väldigt bra men gått otroligt fort. Jag har en halv dag kvar i morgon som jag såklart ska ta vara på. Men det ska inte bli så himla illa att komma tillbaka till Borås. Inte så illa alls faktiskt:)

Hoppas ni har en fin lördagskväll! Min är fin men väldigt lugn..
Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0