sköna söndag

Min sista sommarlovs dag blev precis som den borde blivit. Otroligt lugn och skönt. Okej nästan för lugn, fast och andra sidan, kan en sista sommarlovs dag vara för lugn?
Hur som helst, i morgon väntar en halvdag i skolan med Färgeri och beredning. Förhoppningsvis är det roligare än det låter. I vilker fall så ska det bli väldigt roligt att träffa alla igen och skönt återgå till någon form av rutin. Dock blir nog inte denna vecka så rutinfylld eftersom jag åker hem till Degerfors på torsdag förmiddag. Men man ska alltid starta mjukt..

Trots att dagen har varit otroligt slapp är jag riktigt trött och längtar en aning till sängen. Att Martin ligger i soffan o kollat på fotboll ska nog inte störa alls. Jo så trött är jag faktiskt!

Så, godnatt!

Linnéa: Kom hem till helgen, jag saknar dej jätte jätte mycket! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0