solen gick ner som på beställning där det inte varit samma sak om den sken

Nu är jag tillbaka i Borås efter några otroligt bra dagar! Det tog emot att åka hem, jag trivs i Stockholm och framför allt trivs jag med Linnéa. Men, en sak som är säkert, jag kommer snart tillbaka!

Jag har tänkt på en sak..
Varför är det, ibland, så svårt att vara nöjd med det man har? Varför tror man så ofta att något annat är bättre? I vissa fall så kanske det faktiskt är det, men i många fall har man nog bara fått en släng av "gräset är grönare på andra sidan-syndromet." Ett syndrom som jag minst sagt ogillar. Men hur väl man än vet att det inte är något annat än det så försvinner inte riktigt tanken.. Hur vet man egentligen om nått verkligen är rätt? Magkänsla antar jag, men ibland kan den vara lite förvirrande..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0