syskonkärlek

I övermorgon åker jag hem till Degerfors och jag längtar så mycket! Jag saknar familjen tok mycket! Jag ska ägna i princip hela helgen åt dem, alltså ingen utgång eller sådär och det ska bli riktigt skönt. Såklart längtar jag massor efter mamma & pappa men eftersom de var här i lördags så längtar jag allra mest efter syskon och syskonbarn. Jag ska spendera så mycket tid med dem som jag bara kan!  Hade jag inte åkt hem så snart hade jag förmodligen gråtit floder. Lyckligvis slipper jag det och ska nu gå o lägga mig med ett leende på läpparna på grund av tanken på att jag så snart är hos dem :)

It´s hard to find someone who loves you no matter what, so when you do never let them go.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0