thank god it´s friday

Jag vet inte riktigt om jag känner så, lite både och. Med tanke på kommande veckas tentor går tiden lite för fort, samtidigt som jag bara vill att det ska vara över.
Idag vaknade jag och kände en stor hemlängtan. En lugn helg med familjen hade varit väldigt välkommet! Men det jag allra mest kände att jag ville göra idag var att åka till Karlstad och strosa runt på stan. Varför? Jag vet inte, jag har inte vair där på väldigt länge, jag älskar karlstad, har alltid gjort och om några år är min plan absolut att bosätta mig där. Det känns alltid som hemma där, jag skulle garanterat trivas.

Ikväll blir det bio. Mys :) Men innan dess ska jag städa, plugga och handla. Alltså ska jag inte sitta vid datorn tusen gånger under dagen.
Så ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0