this just looks like a rerun

Snart har hela dagen gått vilket innebär att jag i princip bara har en dag kvar att plugga trikå, och hur stressigt det än känns vill jag bara att det ska vara över! Jag ska snart sätta mig igen, försöka få det mest gjort och klockan nio lägger jag ner för dagen.
Det känns faktiskt som hösten kommit till Borås. Det är allmänt grått och kallt. Det var ju inte riktigt sån höst jag ville ha.. Men såklart hoppas jag på ett par sommarkvällar till :)

Förresten så var gårdagens biobesök absolut lyckat. Jag hade i princip inge förväntningar alls men filmen visade sig vara riktigt bra. Självklart har Channing Tatums stora medverkan mycket att göra med mitt goda betyg.

Tillbaka till böckerna!
Hej!



Någon som är nära kan kännas så otroligt långt borta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0