tisdag: sol och allsång

Tiden går fort när man har roligt. Det är sannerligen sant! Jag har redan varit här i lite drygt fyra dagar. Ärligt talat har jag ingen större lust att åka hem. Självklart längtar jag efter en och annan sötis men..
Hur som helst, jag har en dag kvar och den ska jag ta vara på! Min närmsta plan är att hoppa in i duschen, knalla ner och införskaffa lite lunch och sedan plugga tills det är dags att åka. Ikväll ska vi nämligen hedra Allsång på skansen med ett besök, det ska bli riktigt roligt :) Sjävklart ett värdet ett stort plus! Underbart!

Igår var värdet lika fint och vi spenderade kvällen på ett riktigt mysigt ställe vid vattnet med picknick. Sånna stunder är otroligt värda!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0