it´s the moment when you just know that makes you carry on without a doubt

Jag älskar att vara hemma, men det är inte utan att jag längtar tillbaka..

Efter en dag med syskonbarnen är jag minst sagt trött!
Kvällen kommer bli väldigt lugn, planen är att se Wallander Tjuven med mamma och sedan sova tidigt. Jag måste vara utvilad inför morgondagen, som kommer vara ganska fullspäckad. Men eftersom dagen kommer vara fylld med roliga aktivitetet gör det såklart inget. Shopping under dagen, middag med moster + man tidigt på kvällen och film med syster senare på kvällen.

På tal om morgondagen hoppas jag på att få med mig en hel del i Karlstad. Efter sommarens ganska dåliga ekonomiska ställning tycker jag mig nog bara väldigt välförtjänt av lite nya kläder. På listan står bland annat jeans, väska, klänning till kommande helg, skor, någon tröja och lite smått och gott.

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0