thank god it´s friday


Idag är det regningt, grått och trist. Men vet ni? Det gör mig absolut ingenting. Faktum är att det faktiskt känns ganska skönt. Jag har inte riktigt återhämtat mig efter de senaste veckornas plugg, stress och tentor. Så idag ska jag alltså ha en riktig slappdag. Jag tror faktiskt inte att jag ska gå utanför dörren alls.  Bara va hemma och småstäda lite, plocka lite inför morgondagen och kolla SATC.
Förhoppningsvis har Martin piggnat till idag och vill va med mig ikväll, och om inte så får det bli en tidig kväll med någon favorit film :)

Ha en fin fredag hörrni!
Puss

I imagine the all the ways we meet for the very first time,
I can see the place, feel the love, at first sight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0