where everything feels fine..

Idag har varit en bra dag. Den började lite för tidigt, men eftersom vi skulle söka jobb var det av ett gott själv. Efter jobbsökandet har jag gjort absolut ingenting! Mest suttit ute pch njutit av solen och en dag som förmodligen är en av de sista riktigt varma för iår.
Kvällens planer är powerwalk och ungefär inget annat. Min torsdagskväll skulle ha spenderats med Martin men eftersom stackarn är sjuk så blev planerna snabbt ändrade. Jag är fortfarande trött så förmodligen blir det en tidig kväll.

Även helgen kommer bli väldigt lugn. Känns faktiskt ganska skönt ändå, att vara lite utvilad till skolan börjar. Det ska bli roligt att börja skolan igen, men helst av allt vill jag bara att veckan ska gå fort så det blir nästa lördag. En lördags som ska ägnas åt shopping i underbara Karlstad med syster och systerdotter :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0