you had me att hello


Min heldag med plugg blev inte riktigt som planerat. Suprise?
Efter två timmar i bibblan med intensivt pluggande gick jag hem för lunch och när Mikaela frågade om jag vill ta en sväng på stan kände jag att jag faktiskt hade fattat allt jag läst tidigare. Efter en liten shoppingrunda var min tanke att fortsätta men när jag ringde pappa för att få hjälp med skrivaren ville det inte riktigt fungera och efter en timmes samtal konstaterade vi att den är trasig och jag måste ha en ny.  
Så nu ska jag alltså fortsätta. Min plan är 1 timmas plugg, middag följt av 1-2 timmars ytterliggare plugg och sedan en låång dusch innan jag kryper upp i soffan med mitt nyinköpta smultronte och kollar Lipstick Jungle.
Jag ser fram emot min myskväll! Förhoppningsvis får jag sällskap av Maritn efter hans match, lagom till L.J är slut och jag vill titta på resten av Beck-filmen, vilket jag inte vågar göra själv :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0