Godmorgon fredag!

Jag gillar verkligen fredagar! Av någon anledning gillar jag fredagar i Degerfors allra mest.. Vet inte riktigt varför men det är nått speciellt med dom :)
Idag ska jag hämta Saga & Liam på fritids/dagis och vara med dom några timmar under eftermiddagen. Senare ska jag och mamma åka in till stan och fixa det sista innan dopet och ikväll ska jag troligtvis umgås lite med min kära vän Johan. Det låter som en mycket trevlig dag tycker jag :) Utöver det måste jag hinna plugga, träna och sola.. Så man skulle nog kunna säga att det låter som en ganska fullspäckad dag också.

Jag läste precis, till min stora lycka, att det kommer att komma tre filmer om Coco Chanels liv. Det ser jag absolut fram emot eftersom hon, av alla hennes citat att dömma, var en otroligt smart och intressant kvinna :) För att inte tala om framgångsrik!

Ha en trevlig fredag!
Puss Hej 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0