Godmorgon måndag!

Sovmorgon på måndagar är underskattat, det är guld värt!
Jag vaknade av mobilens pip halv nio, men eftersom jag somnade vid elva igår gjorde det inget och jag orkade mej upp vid halv tio. Det är skönt att hinna göra ingenting innan skolan :) Klockan ett väntar fösta labben i färglära och förhoppningsvis blir det så kul som jag tror.
Ikväll ska jag hedra Friskis med ett besök tänkte jag, vilket jag inte gjort på lite för länge..! Men jag tror jag behövde vila, nu känner jag mej betydligt mycket piggare än förra veckan. Jag somnade varje dag efter skolan!?! Inget jag brukar göra.. Såklart känner de roligare att gå dit idag också eftersom Mikaela är tillbaka :) Vi har en del catching up to do, så att säga.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0