Honey I´m home!

Igår var tåget försenat, såklart! Fjärde gången och jag börjar bli såå irriterad på det. Hur svårt kan de vara?
Hur som helst, nu är jag hemma i Degerfors och det känns braa!
Idag blir det en sväng på stan med mammsen, alltid trevligt såklart :) Jag måste köpa nått kul till helgen, men jag borde såklart inte eftersom jag åker till Paris om ungefär en vecka.. Jag måste blir bättre på att hålla i pengarna! Men jag antar att man lär sig med tiden, ingen brådska :P Man skulle ju kunna se det som så att eftersom jag ska åka till Paris måste jag ju shoppa lite, för jag vill ju inte knalla runt i Paris o se alldeles sunkig ut. Den gillar jag bättre :)
Nu borde jag ta tag i mitt pluggande, tentan är veckan efter Paris/Stockholm och jag kommer förmodligen vara ganska glad om jag slipper tänka på det då.

Puss!


I run away but I can´t let go
I say I don´t when I need you so


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0