Keep smiling, keep shining

Vart har alla bra serier tagit vägen? Det är ingenting på tv!
Ledig dag idag, väldigt skönt! Speciellt sovmorgon. Jag älskar sovmorgon :) Förövrigt har det varit en ganska soft dag, jag har sökt lite jobb, pluggat lite, eller väldigt lite, ätit gott på Viskan med Louise och samtalat lite med Linnéa. Jag saknar henne galet mycket! Men snart ses vi :) Yeeahj! <3
I morgon är det heldag i skolan, men det blir nog ganska intressant eftersom en ny kurs börjar. Förhoppningsvis iallafall.. På torsdag blir det en shopping dag i Göteborg :) Jag älskar shopping dagar!
Jag längtar till helgen! Min bästa syster kommer hit och spenderar den med mej :) Det kommer bli mys!



My life would suck without you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0