Slut på helg..

Såhär på söndagskvällen känns det väldigt bra att helgen har varit lugn, vilket innebär att jag kanske för en gångs skull inte kommer vara nära att somna ett antal gånger under morgondagen.
I morgon är det redovisning, jag och Louise ska tala 5 minuter om Spirit of Maya. Eftersom det inte ska vara längre än just 5 minuter är det inget som oroar mej, vi kommer klara det galant :)
Idag bokade jag min helg hos Linnéa i Stockholm och det ska bli så himla kul, äntligen! Vecka 11, tre dagar i Paris och fyra dagar hos Linnéa. Gissa vilken vecka jag längtar mest till :D

Nu ska jag läsa lite på redovisningen som jag har koll på vad jag ska säga så vi klarar det så galant som jag tror, och sen soova! Den kommande veckan kommer innehålla ett par mycket trevliga händelser :)

Grattis min lilla tönt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0