Söndag!

Helgen har varit ungefär så bra en helg kan vara! Min syster har varit på besök och det har såklart varit kul! :)
Veckan känns också ganska bra, tre halvdagar i skolan och onsdag eftermiddag åker jag hem till Degerfors och spenderar 5 dagar där med bl.a. massa mys med familjen, dop och Linnéa :) Det känns som det kommer ganska lägligt, jag behöver det! Eller snarare dom. <3 
Annars då.. Mikaela har varit borta hela veckan och nu borde hon komma hem!!
Idag blir en otroligt soft dag. Jag har inga som helst planer på att lämna min lägenhet. Planen är väl ungefär att läsa  lite materiallära under eftermiddagen och ikväll tänker jag sitta ganska still i soffan. One tree hill, Gossip Girl och Beck kommer göra min kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0