090211

Idag, halvdag i skolan och en otroligt slapp eftermiddag. Jag sov bort ett par timmar och har spenderat de flesta av de resterande i soffan, ganska skönt :) Ibland behövs det!
Om det inte hade varit för ett ganska onödigt arbete i Etik och Miljö hade jag kunnat åka med Jonna till Norge i morgon.. Jag vill verkligen! Jag saknar mina flickor så mycket! Men jag är ganska säker på att morgondagen kommer bli trevlig iallafall, planerna är god mat och party :) Förhoppningsvis med alla mina tre söta. Och jag ska faktiskt inte klaga, för mina vänner här är verkligen inte fy skam! <3

Jag borde plugga istället för att sitta här.. Oftast går det bra men nu har jag verkligen ingen motivation! Jag är för trött, och det värsta är att jag vet att jag inte måste göra det just nu, då är det alldeles för lätt att låta bli och skjuta upp det lite till.
Men jag har verkligen lovat mej själv att inte panik plugga sista veckan nått mer, så jag ska faktiskt ta tag i det. Det kommer ju bli så mycket lättare sen :)

Så, nu några instuderingsfrågor och sen Sex and The City. Ganska bra ändå :)



One day I'll turn around - I'll see your hand reach out
I'm only fooling myself - But maybe when you smile
It means you'd stay awhile - Just maybe you'd save me now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0