Home sweet Borås

Äntligen! Veckorna i Degerfors har varit skit bra men nu är jag tillbaka. Jag kan inte annat än att älska hur bra det känns :) Tillbaka till vardagen kan faktiskt vara ganska skönt. I morgon vänter ett ganska efterlängtat besök på Friskis, plugg hela eftermiddagen och lite mat o mys på kvällen med Mikaela. Om jag har saknat hennes sällskap!

Dom kommande dagarna kommer bli ganska fyllda med plugg. Men så är det, jag gillar det ändå. För hur skönt är det inte när det är klart? Då är det utan tvekan värt dom lite mindre roliga timmarna. Fast och andra sidan, med ett roligt ämne och roligt sällskap kan det till och med vara ganska trevligt. Hur som helst, på torsdag ska vi fira!

Nu blir det film med mammsen som så snällt körde mig hem och stannar till i morgon. <3

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0