Söndagsångest

Gårdagen blev lyckad, jätte rolig! Tack för det alla :)
I morgon väntar heldag i skolan vilket jag känner mej allt annat än sugen på.. Söndagsångesten har slagit in!
Fast egentligen är den kommande veckan inget att klaga på. Två föreläsningar, en labb, en pluggdag med Louise och Degerfors på torsdag :) Linnéa kommer troligtvis också och förgyller min helg och jag kunde såklart inte vara gladare!
Min kommande helg kommer vara lika bra som den gångna och det känns bra, veckans skola känns lättare :)
Allt handlar om att gilla läget..


Världens bästa bästa vän!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar bilden :)

2009-01-26 @ 18:08:33
Postat av: Annaida

Du är utmanad ;)

2009-01-27 @ 14:41:31
URL: http://annaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0