Things I´ll never say

Söndagar, veckans bästa och värsta dag. Ibland kan det vara otroligt skönt att bara ligga hemma och inte göra något, vila efter helgen bravader? och se en mysfilm. Ibland är dom så himla tråkiga.

Hittils funkar mina  nyårslöften bra, jag äter nyttigare, tränar mer och går ut mindre. I går var årets första utgång, vilket, som vanligt, blev en lyckad kväll :) Tack för det Louise och andra mindre bekanta människor!

Jag har en sakna mina bästa vänner-period!
Jag har såklart saknat dom hela tiden, men allt som är nytt är väldigt roligt i början och man tänker inte så mycket på annat. Men nu är allt en vardag, en vardag som jag absolut älskar, men mina bästa vänner fattas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0